Aleynagunal Arkadaşlar kasığın en alt kısmında özel bölgenin üstüne doğru kaşığa yakın şişlik gibi sertlik var böyle bişe başınıza geldimi bide bebek içinde tedavi görüyorum progestan fitili kullanıyorum neden olabilir ??