Bugün kontrolüm vardı nst de bebeğin kalp atışlarında düşüş gördü doktor iki gündür hareketleri de azalmıştı, ultrasonda da kordon dolanmış boynuna ve gevşek değil bu şekilde hemen almamız lazım dedi. Sezeryan planladı. Bana ve bebeğime dua edin olur mu sağlıklıca alayım kızımı kucağıma 🥺🙏🏻