Kızlar genetik test vereli bir ayı geçti hastaneyi aradığımda pıhtılaşma çıktı diğeri çıkmadı dediler gittim pıhtılaşma sonucunu aldım, sadece hastaneye gelip sonucunuzu öğrenebilirsiniz başka hiçbir yerde göremezsiniz dediler. Gerçekten de öyle pıhtılaşma sonucum için ebanız ı beklesem hiç öğrenemezdim çıktığını. Sorum şu herkes enabız da gördüğünü söylüyor hastaneye gitmeden sonuçları görüyorlarmış. Anlamadım hastaneye göre değişiyor mu acaba ?