mor_menekse Kızlar merhaba. 20. Haftamdayim dün ve bugün ara ara burnum kanıyor . Google’dan baktım normalmiş. Başına gelen var mı ? Varsa bı çözümü var mı ne iyi gelir .
Selamcanim mor_menekse geçmiş olsun. Ben normal diye biliyorum. Arkadaşımda yaşadık geçen aynısını. Hatta onun hiç durmadı kanaması. Siz de isterseniz bi doktorunuza görünün. İlacı önerisi olur mu bilmem. Ama içiniz rahat etsin en azından.
Deletedmom727272 mor_menekse çok normal. kanama esnasında burnu geriye atmamak ve sonrası hafif hafif soğuk kompress yapmak🤞🏻 Geçmiş olsun😊
Knergiz mor_menekse 33 haftalığım hala kanıyor burnumda pıhtılaşıp kalıyor uzun süredir bu durumdayım normal olduğu için gitmedim doktora
mor_menekse Selamcanim saol 🌸benim okadar kanamiyor . Ara ara peceteye geliyor damlamiyor.bakalim devam ederse sorarım doktora
mor_menekse Knergiz kanasın sorun yok da namaz kılıyorum abdest alıyorum bakıyorum kanıyor abdest bozuluyor.nasil yapicam bilmiyorum geçer inşallah 🤲
Knergiz mor_menekse bende aynıyım özürlü sayılıyoruz sürekli kanadığı için. Her namaz vakti abdesti tazele namazını kıl kuranı da okuyabilirsin diğer vakitte kanama olursa vakit girince abdest alırsın