Güncelleme: Doktora gittim. Bebeğimde, rahmimde gayet iyiymiş içim çok rahatladı. İlişkiden dolayı rahim ağzındaki iki damarım zarar görmüş, damarım çatlamış, kan damarlardan geliyor dedi. Birinin kanaması durmuş diğer devam ediyor. Dinlen dedi progestana da devam. Testlermi yaptırıp tekrar kontrole gidicem