Eymen18 Kizlar bu iki oldu ilk geldiğnde su geldi zannettim ama bel fıtığından idrar kaçırma olmuş şimdi ise daha fazla su geldi esorfmanimda ıslandı korkuyorum bişey olur mu diye bebeğime diye yardım istiyorum
Ebru4178 Eymen18 canım yok mu yardımcı olacak biri en son çare eşini aramak yada 112 yi ara gelsinler
Eymen18 Dmlsnmzz eşim gece çalışıyor sabaha kadar beklemem gerekcek akintininda su gibi gelmesi iyi bişey değil biliyorum yanlış mi biliyorum
Dmlsnmzz Su gibi akicak bi sekilde akinti olurmu bilmiorum ama umarim herhangi bir slklntl yaratmaz benimde aklntllarim var ama cok fazla gelmiyo genelde hissetmedigim akintilar oluyor
Eymen18 Dmlsnmzz bnim aşırı oluyor kaşıntı yok eskiden kaşıntı vardı şimdi o geçti fitil verdi kasintim için geçince kestim ama alındım bu kadar gelmez diye dusunuyorum
Pinarr Eymen18 panik yapmayın sakin olun tabi ama böyle ciddi şeyler beklemeye gelmez. İnsanları panik yapmaktan korkmayın. Doktorunuzun numarası varsa arayın bilgilendirin ve muhakkak sabahı beklemeden gidin hastaneye. Böyle şeyleri buraya sorarak vakit dahi harcamamalısınız.
SerapUGR Sizi korkutmak gibi olmasın ama arkadaşımın 32.haftasında suyu patlamıştı doktor direk ameliyata aldı karın ağrısı falan olmuş bebeği küveze aldılar İnşallah sizin böyle bişey değildir doktora gidin acil
Pinarr Eymen18 yakınınızda yardım edebilecek kim varsa ulaşım hastaneye gidin bence. Eşinizi arayın ya da izin alıp gelebilirse gelsin. Hamilelik bu sonuçta aciliyet olduğunda sanmıyorum sıkıntı olacağını.
Pinarr Eymen18 buradan bana bunları yazacağınıza bi yakınınıza ulaşıp acile gitseniz daha iyi olmaz mı ?