ebruserdal Bn ilk kızımda prima kullanmıstm Pişik yaptı snra molfix almıstm cok memnun kaldım smdi ikinci kızım için de hiç düşünmeden molfix aldm bana molfix in yapısı nedense diger bezler göre daha guzel geliyor hiç prima almasaydm dedm once sinde
Minigim38 Bende sleppy ve baby turco aldım onlar (3-6kilo icin) bide bim markasını önerdiler (2-5 kilo icin) inşallah iyi gelir pisik yapmaz 🤲
sherlock Ecemmsavas baby turco ile başladım memnun kaldım sonrasında markette internette ind yakaladıkça farklı markalar aldım prima gerçekten farklı kuru tutuyo ama sık sık açtığım için gerek yok primaya en yakın migrosun minies sıcakta bence onlar daha iyi turco molfix biraz daha kalın:)