Kızlar 13 hafta 4 günlük hamileyim bu sabah Lavabo da akıntı ile birlikte azcık kahve rengi leke gördüm. İlk haftalarda normal leke gelmesi diyorlardı ama ilk haftalarda leke hiç gelmemişti Kendimi iyi hissediyorum karnım da ağrımıyo benım yine de bi tedirgin oldum. 13 haftalıkken benım gibi lekelenme olan var mı?