öncelikle 3 cm aciklikla nst çıkan ama benim hissetmedigim sancilarla üç haftadir bekle bekle baslamayan bir dogumdu suni sanci bile verdikleri halde dogum yapamayıp çıkmıştım hastaneden artık tam saldım derken sabah kalktim belimde ağrıdan cok bir tutukluk vardı. Bebekte sürekli toplu şekilde hareket ediyordu kalktım evi toparladim bu garip belirtiler bana dogummus gibi geldi oglumu dus aldirdim giydirdim yatırdım kahvalti yaptim dus aldım baktım o arada tekrar nişanım gelmis hastaneye gittim açıklık ⅘ cm olmus hemen yayis verdiler yukari servise cikana ⅚ oldu hemen suyu patlatıp suni sanci taktilar 15 dk sanci cektim geldi acilmaya bakti doktor 8 cm dedi secde pozisyonu verdirdi bir 5/10 dk da böyle sanci çek dedi geldi bakti sonrasinda 10 cm hemen dogum haneye aldılar. Güzel ikinirsan 5 dk dogurturum dedi dogumum 6 dk sürdü sürmedi kagitta 6 yaziyor ama 😂 fakat suni sanci su patlamasi dikis vs derken 1,5 saat sürdü. Yinede cok cok iyiyim. Bebeğim de abisi kadar iri olmamasina rağmen yırttıklara sebep olmasaydi herhalde bu doğum aşırı aşırı pozitif bir hikaye olacakti❤️🌺 simdiden dogum bekleyen herkese kolay doğumlar diliyorum.💗