Ugurer ben yaşıyorum ağrısına çözüm bulamadım oturarak uyumaya alıştım ya da uykusuz gecelere cnm. Bende iki böbrekte büyüyor üstelik. Doktor stent takarak müdahale etmek istedi ama bebek için risk olabileceğini söyledi müdahalenin o yüzden bende müdahaleyi kabul etmedim dayanabildigim kadar dayanacagim ağrıya hayırlısı ile. Rabbim yavrularimiza da bize de hayırlısı ile sağlık sıhhat versin çok amin 👶🙍 ağrın çok olursa yürü cnm bol bol. Çok fazla su tuket ve kendini sıcak tut ben bunlari yapiyorm ağrım dinmiyor ama azalıyor 😔