EmineDefneGokce Rosea kızımda 10 kilo ile doğum yapmıştım 🥰 şimdi 10 haftalık hamileyim 2 kilo vermişim 😞 inşallah alırım ve 10 kiloyu aşmam
Satiyeak Rosea 52 ile hamile haldim 2 kilo verdim yine eski kiloma dondum suan 52 yim yine.21+5 gunluguz
Azra41 Rosea 68 ile hamile kaldım şuan 71 im programa göre de 20+1 iz bizde 😊 valla doğuma kadar 100 de olsam sıkıntı yok bebiş alabildiği kiloya gelsinde kilo bir şekilde veriliyor kosturmacali oluyor emerse emdiginde gider kilolar vs vs ..
2bebeannesiii Rosea Günde 2 ekmek tedbire giriyo mu 🙈 ben normal şartlarda da kilo alamıyorum bacım hamileykende yediğim içtiğim bebeğe gidiyo 🤷♀️
bir_pasa_annesi Rosea bende 57 le hamile kaldım 1 ay önce 5 kilo almıştım şimdi 22+5 iz kaç olduk bilmiyorum
yaasemin Rosea 20+0 62 hamile kaldım 66.700 şuan bende 10 kilo ile doğursam benden iyisi yok daha fazla almaktan korkuyorum 🤭
Nurinan Rosea 90 ile hamile kaldım şuan 80 kiloyum 20+3teyiz kesinlikle sağlıksız olan her şeyi hayatımdan çıkardım sadece bebeğime kilo aldıracak şeyleri az miktarda tüketiyorum 🙃
Melegim_19 Rosea 22+5 56 kilo ile hamile kaldım şu an 63 kiloyum 7 kilo 😊 şu an sadece göbeğim var 7 kilo nerde anlamadım 😊
Cansu0834 Melegim_19 Rosea bizde 23 haftalığız 63 hamile kaldım şuan 67 kiloyum 4 kilo aldım inşallah fazla almayız kilo vermek çok zor
Melegim_19 Cansu0834 ben normal de çok çabuk kilo veren biriyim kilo almak çok zor du hep benim için bunun için spor a bile gittim biraz minyonum iştahım bayağı açıldı 2 hamileliğim hızlı kilo alma dönemine girdik açıkçası tek korkum göbeğimin katman olarak kalması 😊
Cansu0834 Melegim_19 inş kalmaz benim hep minik bi göbeğim vardı zaten o yüzden çok dert etmiyorum alışığım göbüşümle yaşamaya herkes bırakıp gitsede o beni hiç bırakmıyor😂
Nurinan Xxxl aynen öyle ilk 3 ayda 10 kilo birden gitti doktorum gayet normal dedi iştahım falan hala yok yemeklerde birkaç kaşık yiyebiliyorum sadece bebeğimin durumu gayet iyi çok şükür belki bundan sonra kilo alimim başlar 🤷♀️