nurrr12 evet hiç yalancı sancım dahi olmamıştı açılmam yoktu kanala girmemişti ve suyum azalmıştı doktorum bana bıraktı kararı bende daha fazla beklemek istemediğim icin sezrryan olsun dedim normal olsun çok istiyordum ama iyikide normal diye diretmemişim çünkü boynuna kordon dolanmış mosmor doğmuştu bebeğim herseyde bir hayır var