eeeqq kızlar bi kaç parça yıkadım ama hafif tüylenme gibi oldular :/ ilk yıkamada roxy kullandım belki ondandır dedim ama bugün gittim baby me sıvı aldım yine aynı.tersini çeviripte attım.kirli olmadıkları için günlük programda 30 derecede 1000 devir 30 dk yıkamama rağmen hafif tüylendiler.siz naptınız? sentetikte falanmı yıkamak gerekiyo neyi yanlış yapıyorum :(
Ilkgozagrimiz eeeqq 30 dakkada 30 derecede yikadim hic bi sikindi olmadi belki aldiginiz seylerin mallari iyi degildir
gonulcelen eeeqq bnde aynı deterjanla aynı ayarda 30 dk 30 derece yıkadım hiçbirşey olmadı ütülediniz mi ütülemeyi deneyin bakalım. Ama ben fileye koyup kıyamıstm acaba ondan olabilir mi ?
Songultortcu eeeqq canım 1000 devir çok ısıtıyor 800 falan düşür birşey olmaz ben bütün çamaşırları öyle yıkıyorum
eeeqq Ilkgozagrimiz en kötü e bebekten aldım güzel kaliteli şeylerde aldım aslında :/ son postayı yıkamadım artık tavsiye alayım diye
Nurozdc eeeqq 20 ya da 30 derecede 15 dk 6000devirde yıkadım hiçbir şey olmadı.biraz geç kurudular deviri düşürünce baya nemli kaldılar ama olsun :)
Buse01 eeeqq 800 devirde yika elde yikama yokmu canim 20 derece o bide dalan sabun rendeleyipde icine at makinenin oyle yika cok temiz oluyor ve dogal
nurucararslan Baby me aldım ben dün yıkadım bugün ütüledim gayet güzel çıktı 14 dk lık program a attım ben
sudamlasi eeeqq o zaman deviri yüksek gelmiş olabilir ben hep kendi kıyafetlerimizi de 800 de yıkıyorum bebeğin kini 600 de yıkadm👍🏻
deletedmom6295 eeeqq kısa programda maksimum devir 800 olacak şekilde yıladım hiçbir sıkıntı yaşamadım. baby me kullandım deterjan ve yumuşatıcı olarak da