Arya-12 bence gayet normal😊 burdaki diğer annelerin bebişlerinin kilosuna bakıp da kendi bebişinizi lütfen kıyaslamayın. Her bebek farklı hepsi yüksek ya da düsük olmak zorunda değil. Belli aralıklarda olması yeterli sizin haftanızda da 500 ila 800 normal kabul edilir diye biliyorum. Güzelce büyüsün inşallah❤️