Kızlar ilk dozumu 21. Haftada oldum bir ay sonra 2. Doz için gel dediler ama ilk dozumu yaptığımda çok kötü olmuştum acile gidip 2 serumla kendime gelebilmiştim kas ve eklem ağrısından dolayı, 2. Dozu olmaya korkuyorum ama bazıları ilk doz ağır 2. Sinde çok kötü olmuyor diyor siz oldunuz mu gerçekten öyle mi yaptırayım mı sizce🌸