Rabiasenturk 37+5 im kollarımda kırmızı kızarıklık oldu sizde de oldu mu doktorlar şuan tatilde acile gitsem mi bilemedim ![
izobellaaa-_- Canım benim de çene bölgemde bazen kızarıklık oluyo böyle kuruyor gibi nemlendirici sürünce geçiyor