Gurbetgelini canim ben biliyorum ve anliyorum demek istedigin seyi. Miden patlayinca kadar , bir anda cok fazla kalori alip sonra pisman olup , diyet yapiyorsun ve sonra yine yeme atagi yasiyorsun. Yasadigin kaygi ve sikintilar buna neden oluyor. Yenmek icin duzenli, sik sik az az , hamile beslenmesi gibi bir beslenme stili gelistirmelisin. Cok yemek istedigin seyleri ara ogunlere dagit ve kararinda ye. Cok uzun sure devam ederse bi psikolog ile gorusebilirsin.