Cano13 Kizlar yeni dogum yaptim 3 hafta oluuor Bugun vajinama bakmak istefigimde Dikisler ne durum da die vajinamin halen buyuk oldugunu gordum normal mi ?? İleri de ılıskıde sıkıntı oluyor mu ?
HEPAYNITAN-TANA2 Cano13 vajinain genisliginden mi bahsediyorsun. Evet nerde o benim ki Dap daraldı diyen bayyanlar hanfendiyi umitlendirsin
Derya Cano13 tabikide eskiye dönmüyor deforme oluyor ama daha var torplanması için bekle biraz dikişler düşünce daha çok toparlıyor
Derya Cano13 daha doğum yapalı 3 hafta olmuş insan vücudu kendini 40 günde toparlar canım biraz daha bekle ama sonradan da aynı kalır hoşuna gitmezse ufak işlemlerle hallediliyor