Burcukarakus 12 haftalık hamıleyım bugun doktorum bebegımın sırtında ve boynunda odem olustugunu kalp yetmezlıgı oldugunu ve rısklı oldunu soyledı aynı durumu yasayan arkadasım varmı olasılık nedir lutfen bu konu hakkında bılgısı olan. Cevap versın