Ben de aynı durumdaydım, 22 haftaya kadar kullandım mecburen, ama sonra artık kesmek istiyorum dedim kestim, birkaç gün zor geçti sonra yavaş yavaş düzeldi ilaçsız idare etmeye başladım. Prilami kesince birkaç gün epey kötü oluyor bulantılar, benimki yavaş yavaş düzeldi sabrettim sadece. Şimdi 33 haftadayiz yine arada bir bulantım oluyor ama ilk zamanlardaki gibi değil