2koftemom GamzeDurmus baktım da şimdi yarın demkrosi bayramı ondanmı acaba masallah tatilüstüne tatil
Deletedmom70006 13-14 temmuz idari izin olarak verildi ve bayram tatili 9 gün oldu, haberiniz yok sanırım.
2koftemom Deletedmom70006 habrrim olsa nolcak tatildegilken bile grev yaptılar magdur olduk madem 9 gün tatilinzi vardıda neden grevi tstil gününe getirmiyosunuz
Deletedmom70006 2koftemom bi dahakine potansiyel katile söyleyelim tatil olan bir günde öldürsün doktoru
2koftemom zamaneannesi80 kalabalık olma ihtimali olabilir dikkat edin. Benim hem çocugun aşısı var benımde izlemem var 7 temmuzdu günümüz o greve gittiler yaptıkları gercktn hiç.dogru degil
2bebeannesiii 2koftemom Ben dün gittim kapalıydı canım . İnternetten baktım 18 temmuz pazartesi açılacakmış 🤷♀️
2koftemom Deletedmom70006 peki sağlık bu diger insanların suçu ne söylermisn kusura bakmayın grevimiz var ölüceksenizbaska gün ölün
Deletedmom70006 2koftemom aciller çalışıyor?? Acil müdahale gereken hastanın poliklinikte veya sağlık ocağında ne işi var?