https://share.icloud.com/photos/08d78_6K-aNQrCN0OBpq96CYQ
Kızlar karnımdan bakılıncada nokta kadar yuvarlak kese gozuktu ama doktor vajınadan da bakmak ıstedı bugun 4+6 yız goruntu boyle ıkı tane yuvarlak kese vardı bırlesınce boyle duruyordu tek kese oluyordu bırlesınce ama ıkı tane yuvarlak vardı neyın nesı anlamadım bırlestı sırada bole goruntu cıktı haftaya yolk kesesı gormemız lazım dedı :/