1 temmuzda sezaryen oldum. Doktorun verdiği ilaçları düzenli kullanamadım. Acaba ondan mı diyorum ama emin olamadım.
Dikiş bölgesi boydan boya şiş. Acı ağrı vs yok.
Daha doğrusu dikiş bölgesinin tam üstü şiş, dikişin altı düz. Nasıl tarif etsem başka türlü bilemedim.
Şöyle bir görüntü var yani dikiş üstünde birikmiş gibi.
