Mihrisah20200 Kizlar 30+2olduk bebeğim asgya vermiş kendini progestan yazdı doktor fitil olarak al dedi ama bı turlu yapamadım aranızda kullanan var mı ağzından mi alıyım
Marblingg Mihrisah20200 aslinda basit yan otur parmağınla hafifce iceri it cok itmene gerek yok hemen emiyo zaten fitil olarak alman daha etkili icsersen yan etkisi cok oluyo zaten
Mihrisah20200 Papatya1997 ya şuan tek başıma olduğum için yaptım zaten eşim korkar o hiç yapamaz canım ya
Mihrisah20200 Marblingg ya ben sırt üstü uzandım fitil kullanmıştım binara enfeksiyon için oda öyle sandım ama içeri girmedi eridi