Eleonora 12 haftaligim karnim hiç yok. Kendim cilizda degilim. Hiç küçük bile degil. Ancak yemek yerken sisiyor. Küçükde olsa çikmasi lazim degilmiydi?
Duygucancan Eleonora ben 10 haftalık oldum karnım belli oluyor ama herkes aynı degil kimisinin gec cıkıyo
Elifderin34 Eleonora bünyeden bünyeye değişir benim de az bir şey çıktı bir tandığımla aynı aydayız onunki bayağı çıktı iç karın dedikleri şey varmış o geniş olursa çok çıkmaz mı dış karında
Nsdpg Eleonora 12+1 sadece alt karnım çok hafif şiş gibi çevremdekilerin yuvarlak çıkmış bile ki normalde zayıfta değilim anlamadım bende 🫣
karakiz1 Eleonora 20. Haftada cikti benim cok normal herkes bir olmiyor cıkmamasi daha iyi rahat harelet edersin
mimar_anne 12 den sonra çıkmaya başladı ama hala küçük yani 5 aydan sonra tam çıkmaya başlıyor sanırım
Birminik56 Eleonora 19. Haftada karnım çıkmaya başladı benimde normal yanii canım 6. Ayına kadar karnı çıkmayan da var iç karınla ilgili bebek sağlıklı olduktan sonra karın çıkmış çıkmamış çok da önemli değil bence
Ymavi96 Eleonora Canım benim 16 haftalığa kadar çok belli bile olmuyordu. Üzülüyordum. Şuan 8 aylığım davul gibi oldum. Stres yapma çıkacak:)
Tubacngl Eleonora Benimde 17. haftadan sonra birden çıktı öncesinde Alt karnım vardı yemeği fazla kaçırmışta şişmiş gibiydi Daha erken seninki için Birden çıkıyo diyolar bide ilk gebelikse ilk gebelikte geç belli oluyormuş
Nilayse Biz de 14+1 olduk. Dışarıdan belli olmuyor ama göbek çıktı biraz. Bende şimdiden çıkmasına üzülüyordum. Ama herkeste farklı oluyormuş. Ama bence ne kadar geç çıksa o kadar iyi
Busra98_ Eleonora daha erken canım 16. Haftadan sonra çıkmaya baslıyo genelde benim 16 dan sonra basladı su an 24 teyiz artık dısardanda belli oluyo baya🤭
Fatma-onal Eleonora 20. Haftadan sonra çıkmaya başladı benimki 30+3 oldum hala minicik karnım iyi mi kötü mü bilmiyorum 🤷♀️☺️
2bebeannesiii Eleonora Kızıma hamileyken 6. aydan sonra çıkmaya başlamıştı . Şimdi oğluma hamileyim 5.ayda çıkmaya başladı . Her gebelik her bünye farklı oluyo .
Deletedmom21662 Eleonora henüz çok erken zaten 12 haftalık bir bebek karnınızı nekadar şişirebilir ki 😊
Minigim38 Hafta sonralarına dogru bi anda çıktı ic karın ile alakalı bir durum eger ic karnın genisse çıkması biraz geç olabilir
HurremSultan Eleonora ilk bebegimde 15 haftalikken çıktı minicik bir top🥰 şimdi 12 de belli oldu çünkü zaten göbeğim vardi😁