Ilkgozagrimiz Kizlar bgn doktora gittim rahim uzunlugumu 2.5 olctu normal mi bilmiyorum bisi demedi ama 2 haftada kontrol oluyodum haftaya çağirdi kanaman sancin olursa hemn geliyosun dsdi ilk defa boyle deid bu arada 35+1oldum
Muhammedamine Ilkgozagrimiz canım iyi bir ölçü değil bu ve bundan aşağısı tehlikeli demişti doktorum ilaç iğne ve istirahata başlamış olmalı doktorun
mucizemizibekliyoruzz Ilkgozagrimiz canım 2.5 altı riskli .seninde sınırda. Ama haftan ileri zaten; doğum yapsanda bişey olmaz. İstirahat et çok yorma kendini
Muhammedamine Ilkgozagrimiz ben 35 haftalık hamile olduğunu görmemişim canım haftan iyi şu haftada çokta bir zararı olduğunu sanmam . Sağlıkla kavuş yavruna İnşallah
Elfidam Ilkgozagrimiz bak canim cokta kisitlayip gebeligini zindan etme kendine. 28.haftada 2.1cm idi. 1ay kadar istirahat etmeye calistim sonra yavastan ayaklandim. su an 38haftaligim. Allahin izniyle stres yapma yeter ki
mucizemizibekliyoruzz Ilkgozagrimiz zaten doğumun yaklaşmış haftan güzel yani doğursanda bişey olmaz diye dememiştir 😊
Kagan_pasa2 Korkma aksi bi durum olursa haftan gayet guzel dinlen bol bol ve hazrlikli ol her ihtimale karsi biraz sınırda ama 2 nin altinda olup haftalrca ilerleyen var
Hatunnn Ilkgozagrimiz riskli bi olcu ama senin haftan icin bnce normal doguma kadar dusmesi gerekiyor olcunun zaten
Elfidam Dotkorum 35.haftada 3.5cm en alt sinir 3cm olmasini bekleriz bu haftadan sonra kontrol edilmesine gerek yok zaten kisalmaya baslar serviks demisti.
Ilkgozagrimiz Benm kasılmaların cok oluyo o yuzden sikinti yasiyorum zaten kasilmalarimi say dedi ama nasil saycam bilmiyorumda