icegul Düzenli sancılarım var hergün oluyor 1 haftadır, ama açılma başlamıyor üstelik 2.doğum. Napmam lazım yardım lütfen. Bebek de iri. bir an önce doğması lazımmış.
Mavininbiri icegul Eğilip kalkacagin iş ler yapabilirsin yer,duvar silmek gibi. Hurma yeme,bol yürüyüş ve bol ilişki benim bildiğim bunlar 😬
Zeyneponur icegul sana ilac gibi gelcegine inanıyorum mutlaka bunlari yap hurma faln inan hikaye sguat yapabilirsin dogru ama bak bir kaşık zeytinyağı ic sonra duşa gir saclarini islatmamani tavsiye ederim belden aşağı kasık ve kalcana sicak su tut ciktiktan sora vajinanin icine cok girmeden zeytinyagiyla yagla acilman kolay olsun bebek gelince kaysin çıksın sonrasinda sıcak süt ic
Zeyneponur icegul zeytinyagi surekli icmene gerek yok 1 2 kaşık icebilirsin ama duşa sık sık gir5 10 dk da bir cikinca yagla qlttan sonra süt ic sıcak sut kasların inanılmaz gevsiycek
goktugunannesii icegul 😀😀 ye ye rahim ağzını yumuşatır hurma yemek manasında söylemiştir Squat yap yürüyüş yap merdiven çık ananas yiyen duymuştum ama etkisini çok iyi bilmiyorum pilates topun varsa üzerinde zıplayabilirsin tabi çok abartmadan :)
Zeyneponur icegul Allah kolaylık versin canım banada dua et nişan geldi sanci bekliyorum soylediklerimi bende yapcam yapan arkadaslar cok rahat dogum yapmislar inşallah bizde yaparız 🤲🤲🤲
Zeyneponur icegul böyle her an ne olacagini bilmeden beklemek cok kotu bendede 1 cm di nisanda gekdi sanci yok
icegul Zeyneponur benimde 10 gündür devam eden düzenli sancılarım azaldı artık. Açılma hala yok. Bebek kilo alıyor. Sezaryen olmak istemiyorum😟 çaresiz bekliyoruz. Belirsizlik çok zor. Beklemeyi bıraktım artık ne zaman gelecekse gelsin
Zeyneponur icegul beklemek yoruyor insani benimde piskolojim bitik agresifim hayırlısı olsunda bebeklerimizi alalım inşallah geçer