Tugba3444 Kızlar nst de sancım çıktı doktor alttan muayene etti açıklık var mı diye korkuyorum su gelişi veya açılma olur mu acaba
RaYaRY Tugba3444 benim alttan muayene etti eve geldim nişanım geldi kanli mukuslu baya yoğun lekelenme falan değildi sonra bi gittim açılma olmuştu şimdi açılma artsin diye uğraşıyorum
buse_2695 Tugba3444 ben bi problem yüzünden doktora gittiğimde açıklığımı kontrol ettiler 33 haftalıkken hiç bişey olmadı korkmayın
Sirkelimon Tugba3444 doktor sadece kontrol amaçlı 32+1 de alttan muayene yaptı 10 gün oldu hiçbir sıkıntı yok şimdilik
Aslialp RaYaRY normalde ne kadar açılmaniz vardı çatı muayenesinden sonra ne kadar oldu. Ben de dün çatı muayenesi oldum iki cm açıklık var ama akşamında kahverengi jel gibi yapışkan akıntı geldi sanırım bu nişan doktoruma yazdım normal dedi.
brcnbde22 Ben de 31 ve 33. Haftamda alttan muayene olmuştum hiç bir sıkıntı olmadı şuan 35. Haftamdayım