Kizlar 13 gun geciktim ama hic belirtim yok sadece lavaboya cikmakta zorlaniyirum ,karnim sis birde arada seffaf akintim oluyur ama baska bir problemim yok sizce sebebi ne olabilir. Daha once cok kist oldu bende ama agri yapiyordu agri olsa kirt dicem ama oda yok 10. Gunde kan tahlili neggatif cikti ama doktor sana ilac veremem gec dollenme varsa ilac veremem bir hafta sonra gel dedi hic belirtim olmamasima ramen gebe olabilirmiyim