Englishteacher Kızlar bebeğinize ilk ne aldınız? Ben 15haftalık hamileyim ve daha demin huggies bebek bezi aldım ülkeden çekiliyor ve memnun olan çok kişi var içinde losyon vs de yok markette denk geldim ve sadece 1 paket kalmıştı aldık 😂😂🤷🏻♀️🤷🏻♀️ Eşimle şuan çok saçma yaptığımız falan dedik ama napalım herkes memnun kalınca baktık tek paket aldık gitti akmaz kokmaz 😂
Harunnisa Englishteacher ben ilk İki zibin ve bir bebe sapkasi aldim onuda esime supriz yapmak icin almiatim zaten
Mavi20 Englishteacher Galatasaray forması aldım minik takım şort-tşört 🤗 eşim koyu fanatik onu mutlu etmek istedim. Sonra 2 zıbın ve çorap aldım. 2 ayakkabı aldım bu hafta başka da bişey almadım daha. 26+1 deyim 😂
Englishteacher Baharun2 ayyy bi sevindim valla ya ☺️☺️ Ne bileyim milletin aldığı ilk şey patik kıyafet falan olur biz bebek bezi aldık 😂
Englishteacher Baharun2 ben de 1paket bulabildim 50li. Bundan sonra girdiğim her markete bakıcam 😂🤷🏻♀️
Essraa2 Baharun2 vlla kızımda tek onu kullandım primadan hiç memnun değilim canbebe hemen pişik yaptı ikinci şanssız ne bez kullancam düşünüyom :)
Englishteacher Baharun2 evet ben de merak ediyorum onu prima hakkında çok kötü şeyler duyunca goon molfix fln denicem artık
Rumeysilam Baharun2 Ablam hiç memnun kalmadı o markadan, bim bezi kullansam daha işe yarardı demişti hatta taktığı ilk gün bütün sırtını sıvamış yeğenimin 💩 sı ne yazıkki 😅 çişi bile tutmuyor ki o kadar dedi🙄 bilginiz olsun 🥰
Englishteacher Mavi20 oo yarıyı geçmişsiniz siz maşallah darısı başıma. Bende 25haftadan sonra bişiler alırım diyordum ama bezi görünce dayanamadım 😂
Yeniievli Mavi20 forMayı nerden aşdın acaba canım.internetten aldıysan link atarmısın ? Bende eşime süpriz için öyle bişey istiyorum.gerçi 30 haftalığım ama olsun
Englishteacher Kivito ayy çok memnun kalan var ama artık Benin’in neyi sevdiğini deneye deneye bulucaz
Mavi20 Englishteacher bide bugün bebek odasının boyasını aldık bak nasıl unuttum 😂 ama bi rahatlık zamanı durduramıyorum anlamadım siz iyisiniz maşallah bezden başlamışsınız 😇 gerçi ilk zaman erken diye benim hevesimi kırdılar onun da etkisi oldu 🤦♀️ sağlıkla gelsinler 🤗
Englishteacher Mavi20 gurbetteyiz bi sene Sonra inşallah memleketimize dönicez burda pek bişi yapmıcam bebişe biraz daha az işim var yani ama çok da sarkıtmamak lazım işleri nolur nolmaz
Mavi20 Englishteacher haklısınız, az kalmış seneye ne var geçer hemen sağlıkla gelsin bebişler olur hepsi vaktiyle 😇
Patito__ Englishteacher besik :) Bn suan 17+6yim bezinden tut kremi sampuani essa alt acma vs vs bircok syni aldm birkac eksigi kaldi yani heves iste 😂😂 birde indirim veya begendklermi gordukce aldm sonra yorulmaktnsa yavas yavas yapmak dha mantikli geldi bna
Patito__ Englishteacher yani bn dugunmdede evlenmedn 6ay once hersymizi esimle birlikte aldim evlendgimzde hic borcmuz yoktu oyuzden erkenden alip yavas yavas zorlanmadan zamana yaymak en mantiklisi oldugunu ozmn ogrendm