Snmoyk Arkadaşlar 38 haftalık hamileyim ve bugün ishal olmuşum karnım çok ağrıyor ama afedersiniz sadece şu geliyor desem yeri var bu doğum belirtisi mi bebekte bugün aşırı hareketli o hareket ettikçe tuvalete gitmem gerekiyor?
Buglem123 Snmoyk bugün 39 haftalık olduk bende sizin gibi 2 gün ishal oldum daha sonra dün sabah nişan geldi bugünde hafif ağrılarım var sancimin gelmesini bekliyorum 😊 hayırlısıyla bebeklerimize kavusalim inşallah
BetulYolacan Doğum belirtileri arasında ishal sayılıyor. Bebeğin geçişi için vücudun bağırsakları temizlediği söyleniyor. Sağlıcakla kavuşun evladiniza.🙏🏻
Snmoyk Buglem123 hayırlısıyla alın inşallah kucağınıza ben bebiş gelirse ameliyata gireceğim o yüzden sancı beklemeyecegiz