denizasigi Haticemustafa1 ben internetten aldım alman uretimi çok memnunum kurduk işte bakalım bebis sağlıkla gelsin de yatsın inşallah ♥️♥️ çok ta kullanışlı kenarlarında raf var
smnrsmnr Haticemustafa1 madre elele anne yanı park yatak aldım. 37+1 deyim daha kullanmadım ama şuanlık sağlam ve güzel. Sitesinde yatak hediyesi var ama ben yataştan içine twinny model yatak aldım. Bence güzel yani 🌺
Aalleeyynnaa Kraft Orlando aldm, civil mağazasından aldım çok da uyguna denk geldi. Tek kalmıştı zaten. Mağazaya gidip bakabilirsiniz ben memnunum 😊
aymus Yoyko aldım hepsiburadadan henüz kullanmadık ama şimdilik beğeniyoruz bakalım indirimli fiyatla almıştım uyguna geldi
Elifderin34 Yesim619 yaa ben de ondan aldım e bebekten ama daha kullanmadım bebek doğmadı neden memnun değilsiniz sebebi ne korktum şimdi ben de
Elifderin34 Deletedmom547899 evet ben de ondan aldım kurulumunu yaptım kenarda duruyor gayet güzel sağlam duruyor ama kullandıkça nasıl olur bilmiyorum arkadaş memnun değilim demiş tedirgin oldum umarım iyi çıkar ikimizinki de :)
Smyye1B Haticemustafa1 Kraft marka aldım ama şimdi ki aklım olsa anne yanı olan park yataklarda alırdım. 😇
Yesim619 Deletedmom547899 keşke araştırarak alsaydiniz eğer hiç acmadiysaniz iade etme şansı niz varsa iade edin
Deletedmom547899 Yesim619 hiç açmadım ama alalı 3 4 ay oldu geri iade alırlar mı bilmiyorum açıkçası bir araştıracağım teşekkür ederim