Umutluanne1 Kızlar Gynolomexin krem kullanan oldu mu aranızda yada vajinal krem nasıl kullanılır bilgisi olan var mı fitil gbi içeriye mi sürülüyor yoksa dıştan yüzeysel mi
Eldgrn Umutluanne1 canım bana doktor hem fitil hem krem vermişti bu markanın kremi ben dışına sürüyordum iyice o tahriş olmuş kaşıntı yapan yer için öyle söyledi doktorum içine sürülmüyor yani
Umutluanne1 Eldgrn anladım canım Allah razı olsun aynen günde 5 kere fitil kullandığım için tahriş oldu . Ama üstlere doğru da kaşıntı var canım her yere sürebiliyor muyum yoksa sadece vajina girişine mi sürülmeli
Eldgrn Umutluanne1 valla ben kaşınan tahriş olan heryere sürdüm canım zaten kremin mantığı tahriş kaşıntı olan yerler için
Umutluanne1 Eldgrn anladım canım bende öyle yaptım o zaman . Geçen sene fitilini kullanmıştım 1 kere de geçirmişti umarım kremi de onun kadar etkilidir
Bedriyek Umutluanne1 ben nerdeyse 3 aydıe kullanıyorum hep geçmeyen mantarım var her yere sürüyorum iç dış
Bedriyek Umutluanne1 hamilelikte çoğu kadında oluyor geçirecek kadar etkili ilaç vermiyorlar bi süre idare edicek veriyorlar diye biliyorum içinde bi madde olmayan ları adını unuttum gebeler kullanıyormuş diğerleri etkili ama gebelere yasak bebek için zararlı
Umutluanne1 Bedriyek anladım canım maalesef hamileyken ve emzirme sürecinde annelerin kaderi bu el kol bağlı ilaç konusunda . İnşallah geçer seninde en kısa zamanda