İkinci gebeligimdi bu benim. Sezaryen oldum bir kaç gün öncesinde. Doktor ameliyat esnasında ilk gebeligindeki dogumdan kalma rahmimde yırtılma olduğunu söyledi birdaha gebe kalmayı düşünüyor musun , düşünmüyorsan sıkıntı yok dedi. Kalmayı düşünüyorsan da en az iki sene ertelememi oldu da kalırsam asla 39. Haftaya kadar beklememem gerektiğini söyledi. Hastanenin çok çok sorumsuz davranışları olmuştu ben doğum esnasindayken. Rahmin yırtıldığıni ben ikinci doğumuma kadar bilmiyordum çünkü söylemediler.. 4,5 sene geçti üzerinden artık şikayetçi de olamam sanırım. Ne diyim Allah’a havale ettim artık. Ne yaşadığımı bir Allah bir ben biliyorum çünkü. Var mı başına böyle birşey gelen tedavisi yok sanirim