Gmzbiri Kızlar merhaba. Emzirme sütyeni almak şart mı? Ben şu an 30.haftamdayım sporcu sütyeni tarzında sütyenden kullanıyorum içinde pedleri de var çok rahat geliyor göğüsümü çıkarmak istediğimde de rahat çıkıyo acaba doğum sonrasında bundan kullansam olur mu emzirme sütyeni yerine?
Deletedmom52620 Gmzbiri ilk gebeliğimde aldım güzel hoş ama sonrası İçin kullanamadım bende sporcu atleti penye tarzı birşey aldım açılması rahat olanlardan çok kullanışlı geldi Fuzuli masrafa gerek yok diye düşünüyorum
Pyrz_07 Gmzbiri haftaya doğumun var ben almadım gereksiz zaten öyle bişeyide giyemem rahat ettiğiniz bişe varsa onu giyin
4cocukannesi Gmzbiri bende dün bir tane sporcu pedli sütyen aldım çok rahat dünden beri kullanıyorum sanırım 3-4 tane alıp kullanacağım bende emzirme sütyeni almayı düşünmüyorum
Smyye1B Gmzbiri 2 tane o tarzda kullanıyorum 1 emzirme südyen 1 tanede emzirme atleti kullanıyorum ama çoğunlukla atleti kullanmayı tercih ediyorum daha pratik geliyor normalde atletsiz dolaşamıyorum atletle birlikte südyeni aç atleti aç zor geliyor çocuk ağlarken. 😇
Gmzbiri Pyrz_07 bana da hem estetik açıdan hem de maddi açıdan hoş gelmiyo. Geçen gün pentide sordum 280 lira dedi😱
Deletedmom52620 Gmzbiri tanesi olmuş 70 80 ben aldım 3 tane sporcuya 90 verdim sonradan kullanamayacağım birşeyi almak istemiyorum ilk gebelik ilk heyecan diyorlar bu ikinci gebeliğim mesela artık böyle şeyler almak yerine kızıma başka şekilde kullanmak daha mantıklı geliyor
Hamideersin Gmzbiri olur neden olmasın ki sizi çok sıkmamasi şartıyla istediğinizi kullanabilirsiniz sıkarsa süt azalma riski var
Gmzbiri Hamideersin yok sıkmıyorlar zaten penye yarım atlet gibi kullandıklarım rahat ediyorum. Birkaç tane daha alacağım sıkmamasına dikkat edeyim o zaman teşekkürler🌺
4cocukannesi Gmzbiri evet hem önünde süngeri var göğüs ucu belli olmuyor emzirme sütyeni de ince göğüs ucu belli oluyor en iyisi sporcu sütyeni
Gmzbiri Deletedmom52620 geçen hafta pentide sordum emzirme sütyenine 280 lira dedi koşarak uzaklaştım😱
Deletedmom52620 Gmzbiri hahahsh tam benlik hareket 😂😂 600 tane yapar kafadan 3 tane alsan 😂😂 o paraya kızıma ciciler alırım 😂
DefneErva Gmzbiri Ben pedli sporcu sütyeni kullanamıyorum, beni çok rahatsız ediyor. Pedi falan kayıp duruyor, onunla uğraşamam diye penti den 3 tane emzirme sütyeni sipariş ettim. Bugün yarın elime ulaşır, beğenirsem kullanırım beğenmezsen iade ederim.
Ogretmen_Anne_ Gmzbiri bende her ikiside var pentinin sütyen günleri oluyor ordan aldım normalde çok pahalı olan sütyenler makul fiyatlara aldım gerçekten çok rahatlar resmen hayatım oldular. Onun dışında sporcu atletleride güzel ama benim göğüslerim büyük oldupu için çok kolay olmuyor göğüs çıkarması vs ir göğüslüyseniz kesinlikle emzirme sütyeni
Gmzbiri Ogretmen_Anne_ iri göğüste evet zor olabilir. Ben iri göğüslü olmadığım için rahat ediyorum galiba
smnrsmnr Gmzbiri ben e bebekten aldım emzirme sütyeni. Hem ucuz hem de iyi yani . Gereksiz diyorlar ama göğüslerim zaten büyük südyensiz sarkar diye bayadır takıyorum ben. 49 tl gibi bir fiyata almıştım. 50 60 lirayı nereye harcamıyoruz ki
Gmzbiri smnrsmnr pentide çok pahalı olduğu için e bebek e hiç bakmadım fiyatlar böyle diye düşündüm. Uygunmuş orada