Adeka eğer doktor anne bebek sezeryan dostu doğumu destekliyor ise hastane ile alakalı olmaz muayene de bile bazı doktor eşi almıyor bazıları alıyor bu tamamen doktora bağlı bence hastane ile alakası yok canım ama doktorun istemezse hastaneyi bahane edip yönetim malesef izin vermiyor diye üstünden atabilir