Merhaba kızlar. Ben 12+5 haftalığım ama doktorum henüz bana bir takviye vermedi. Cumartesi kontrolüm var gidince soracağım. Sadece ilk 12 hafta folik asit kullandım şuan onuda içmiyorum. Takviye eksikliği yaşayacağım yada bebeğim yaşayacak diye çok korkuyorum. Siz kaçıncı haftalarda neler kullanmaya başladınız?