Minikanne123 Kızlar yarın sezaryen’e giriyorum. Var mı tavsiyeleriniz? İkizler için erken bi hafta mı sizce 36+3 olucam.
Kaya13 Minikanne123 sağlıkla alın kucağınıza inşallah 🥰 ciğer geliştirici yapılmış mıydı? Bence haftanın gayet iyi kiloları da iyiyse inşallah kuvez sıkıntısı olmadan evinize dönersiniz 🌸
Nil2736 Minikanne123 ya ne erkeni yaaa. İyi çatlamamış dayanmlsn 36 hafta Ben ayn sonu 34 doluo. Ay sonu doğursam die düşünüorm. Gına geldi bu süreç
Mrv_mlk Bence ikiz icin gayet iyi bi zaman keske bende o zamanları görebilsem en korktugum şey erken doğum. Sağlıkla kavuş inşallah
Minikanne123 Mrv_mlk Amin inşallah 37 görmek isterdim ama kızlarımdan birisi doğum kanalına girmiş her an suyun patlayabilir dedi doktorum ciğerlerinin gelişmemesinden korkuyorum sen de görürsün inşallah bol bol yat dinlen benim sürecim de çok zor geçti maalesef
Minikanne123 Kaya13 Hayır daha önceden sancım çıkmadığı için ciğer geliştirici yapılmadı. Kiloları 2 ’yi buldu inşallah dediğiniz gibi olur 🤲🥰
Eylul10 Bence gayet iyi bizim hedefimiz o haftalar. Benim doktorum 35 i görelim bi 38 e kadar durabilirlerse dedi ama zor. Sağlıkla gelsinler 🫶🏻
Minikanne123 Nil2736 Zor bi süreç ikiz olunca daha zor oluyo yine de Rabbim ikiz nasip ettiği için şükür etmek lazım 🤲
TazeAnne06 Nil2736 ben 37 haftalık oldum pazartesi gün verecekler her adım attığımda öyle ağrım oluyorki gözlerimden yaş dökülüyor abartmıyorum ama her şey evlatlarımız için bu günler geçici
Nil2736 Minikanne123 çok şükür. Çok şanslı insanlarınız. Ayrı bi güzellik. birde oğlum var. Allah her ikisinide çok şükür tattırdı bana. Twk sağlıkla doğsalardı artık şu süreç geçseydi.
star3star Aysenuerrrrrr ayy maşallah🧿🧿en güzel haftaya gelmişsiniz🤲🏻nasıldı süreciniz beslenmeniz hareketleriniz birde bebiş kilolarınız😇
Anisalenamom Aysenuerrrrrr Ikizlerde normalde 37 kadar en fazla beklerler sizin doktorunuz nasil bu kadar bekledi?
Aysenuerrrrrr star3star sanırım doktorum çok rahattı 30.haftada işi bıraktım evde rutin işlerime devam ettim protein ağırlıklı beslendim ve elimden geldgnce uzandım okuduklarımdn çok etkilendim sanrm hep erken geleceklerini sandım ama öyle olmadı içinizi hep rahat tutun 🙏🏻
Aysenuerrrrrr Ysmn5836 kan ve mineral ilacımı düzenli aldım onun dışında inanın istedgm herseyi yedim