Nesli23 Bayanlar cevaplarınıza ihtiyacım var 19 haftalık gebeyim günde 3 ile 5 arasında çocuk böyle tümsek oluşturuyor,yaşayan var mı normal mi bilemedim
Esra33-34 Nesli23 benımde o haftalarda başlamıştı doktorum magnezyum vermişti hala kullanıyorum canım istersen sende sor için rahat etsın
Alparslaninannesii Nesli23 ben 15 haftaligim benimkide toplanıyor doktor normal dedi her bebek farklı dedi
Birminikcivciv Nesli23 Bende de var tümsek gibi şişiyor içi yırtılacak gibi ağrıyor. Canımı acıtıyor. O bebek değil rahim kasılıyor. Ve benim sürekli oluyor. Fitil ve magnezyum kullanıyorum. Çok sık kasılıyorum
Bekleyenler Benim 12 haftalık tan beri oluyor şu an 16 haftalık. 2 doktora sordum Bi şey demedi. Özellikle akşam
Nesli23 Bekleyenler ağrı yapıyor mu günde kaç kez oluyor pek normal karşılanmıyor biraz okudum da moralim bozuldu
Esra33-34 Nesli23 ağrı yoktu toplandıgında hemen sağa sola dönup biraz ayaga kalkıyodum yumusuyodu. Magnezyum vermıstı normal demıstı ozaman rahım agzına bakıp. 21. Haftamda baska durumlardan dolayı rahim kısalması yasadım canım. Suan 29+2 yim günde 15 kez kasılma bebek toplanması yasıyorum doktorum düzenli ağrı olmadıgı sürece hep normal diyor. Bence bir sonrakı kontrolunde not al gunluk bebek toplanmalarını saat saat kaydet gittiğinde göster.
Bekleyenler Nesli23 evet ilk kızımda doktor iğne vermişti rahim kasılmamamlı diye. Şu an ki doktorlar Bi şey demedi. Ağrı çok az.
Nesli23 Esra33-34 inşallah sağ Salim kucağımıza alırız.evet bende doktora gitmeyi bekliyorum inşallah normaldir
immos 20 haftaya girdim benim ki de 2 haftadır ara ara yapıyor ama ilk gebeliğimde de oluyordu hiç sorun etmedim çok normal sırt üstü yatınca daha çok oluyor.
Nesli23 Birminikcivciv çok geçmiş olsun fitil ne kullanıyorsunuz benim anlattığınız derede değil daha hafif böyle pazartesi doktora gidecem inşallah normaldir
Birminikcivciv Nesli23 İsim vermiyim kuzum korkuyorum ilaç ismi vermekten 🙏🙏🌹 Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah