Lehrerin21 Tüp bebekte gebelik haftası nasıl hesaplıuosunuz. Son adet tarihi mi? Yoksa transfer gününü 2 haftalık mı sayıyosunuz ?
Kurabiyemm Lehrerin21 test günü pozitifsen bebeği 4 haftalık saymış oluyorsun. Ama ultrasonda yine de son adet gününü yazıyorlar. Zamanla bebek yakalıyormuş o tarihi.
Lehrerin21 Cakmaafrodit Kurabiyemm MyLittleMiraclee mercory Çok sağolun inşallah hepimiz sağlıkla kucağımıza alırız
MyLittleMiraclee Benim transferim 2. temmuzda oldu yani ozaman iki haftalıkken rahime yerleştiriliyor diye biliyorum. Şimdi dört haftalığız galiba…😇