Kurabiyemm Oylumbaska oğlunuzun adı Aslan mı? 💛Biz de aslan düşünüyoruz yanına uyumlu bir isim daha koymak istiyorum hatta. İsimlerin enerjilerine çok inanıyorum.Sizinkinin mizacı nasıl yaramaz mı sakin mi? Kız ismi olarak da benim aklıma Asya geldi çok severim🥰
Oylumbaska Kurabiyemm canım ikizlerim olacak erkek için can Aslan düşündük , Aslan isminin sertliğini can la almak istedik, kıza da ilk isim su ve aslana uyumlu bir isim arıyoruz 😄😄 Aslan çevremde var hepte güzel insanlar 🫶🏻🫶🏻
Kurabiyemm Oylumbaska biz de daha tedavinin başındayken hamile bile değilken çok bunaldığımız bir gün kafa dağıtmak için Galatasaray maçına gitmiştik. Normalde futbola ilgim hiç yok. Eşim hasta Galatasaraylıdır😀Maçtan sıkıldığım bi anda kafamı karşı trübüne kaldırdım. Ve her yerde olan aslan figürlerinden biri inanılmaz güzel geldi gözüme.Dönüp eşime oğlumuz olursa aslan koyalım mı dedim? Tabi eşim şok😅. O gün daha oğlumuz olacağını bilmeden kendi ismi geldi yavrumun. 9 yıllık tedavi sonucu onu bekliyoruz🥰 etrafımda da hiç olmayınca size sorayım dedim. İnşallah sizinde benim de sağlıcakla gelsin yavrularımız💕🙏🏻
Oylumbaska Kurabiyemm amin canım. Bizde ben Fenerli eşim Beşiktaşlıdır. Aslan gibi güçlü olsun ailesini korusun diye düşünüp niyetlendik rabbim huzurla sağlıkla seslenmemizi nasip edersin inşallah 🤲🏻🤲🏻🤲🏻🧿🧿🧿🥰🥰🥰