Bebeğim henüz 18 günlük. Birkaç seferdir ayak tabanlarında morarma olduğunu gördüm. Bir iki kere de sağ bacağı dizine kadar morardı ve geçti. Şu an resmi tatil olduğu için hastaneye gidemiyorum. Bilgisi olan var mı, neden böyle oluyor ciddi bir durumun habercisi olabilir mii??