T-N66 Kızlar 34+5haftalık hamileyim bugün farkettim hemoroidim oluşmuş doğumdan sonra geçer mi acep çok kötü oldum çok korktum
smallbaby T-N66 vah bacımm üç ay çektim ben onuuu çok kötü bişiy 🥺krem kullanabilirsin benimkini krem geçirmişti bide aslaa baharatlı ve acılı bişiy yeme domates kesinlikle yeme hep sıcak suyla yıka kremin adını yazarım sana bulayımda
smallbaby T-N66 bacım misafirden yazamadım yeni gittiler RECBUTİN kremin adı hamilelere bınu yazıyo dr inşallah şifa bulursun çok geçmişolsun