Pyrz_07 Kardesinibekleyenbirabla_ yolun yarısına gelmiş sayılırsınız sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah bizim 1 haftamız kaldı
sMyL Brc_brc1 çok geçmiş olsun belirtileriniz başka nelerdi? Bende de farenjit gibi boğazda gıcık ve ara ara öksürük var korkuyorum covid olabilir diye
Mu28 Eyllce ay 101 kaldı ama içim içime sığmıyor sanki günler geçmiyor 😍😍 hepimiz sağlıkla alalım vakti zamanında inşallah