Herkese merhaba bugün çatı muayenesi oldum 38 artı 3 günlüğüm doktor baktı çatı dar iki gün sonra sezeryan dedi bana çok saçma geldi bundan bir hafta önce ebe baktı çatın iyi dedi normal doğum çok istiyorum doğum anını bekleyeceğim çünkü doğum anında belli olur herşey diye düşünüyorum başına böyle bir durum gelen oldu mu acaba