iremsmrz22_
Canım ben de bebeğe yarayan şeyler yiyordum hep 2 3 hafta önde idi hatta zaten doktor 37 de alırım çok iri diyordu sonra tansiyon ile birlikte protein kaçağı yüksek çıktı gelişim haftalarca durmuş o yüzden öyle doğdu. Bende her gün kaşar yumurta süt kefir yoğurt kuruyemiş et yerdim ama şiddetli olunca ne yersem idrara gitmiş. İnş bu hamileliğimde olmaz yeter ki gününde gitsin ama eksiği olmasın