Geçen gün aldım 25₺ Ye düşmüştü öyle kötü ki hiç esneme yok ayağım zor geçti normalde s beden rahat olur küçük gözüktü m aldım l yoktu m bile sanki xs gibi oldu hamile taytı gibi değil ama 25₺ olduğu için dursun dedim, farklı modellerinde de kalıpları çok bol esnekti hiç ortasını bulamadım 😄