Melegimm38 Hamileligin ilk aylarinda cay icmemiz ne kadar dogru icip de zararini gormeyen var mi ben cayi cok seviyorum canim istiyor ama açık limonlu icip zarari aza indirmeye calisiyorum dogru mu sizce ?
Muhasebeci Melegimm38 canım ben çyran vazgeçemiyorum hamileliğimin ilk ayından itibaren içmeye devam ettim açıkçası Dr a da sormadım şu an 31+5 Deyiz bir sıkıntı yok çok şükür ama Dr una danış derim.( ben danışsamda tutamayacağım için sormadım)
KlncA Melegimm38 ben de günde 3-4 bardak açık çay içiyorum. Çalışırken çaysız kahvesiz gün geçmiyo valla. Kansızlığım zaten vardı çay içince bişey değişmedi inşallah başka zararı da yoktur bebeğim 23 haftalık ve sağlıklı çok şükür
Hayallerim Ben açık içiyordum bir zararını görmedim açık içebilirsiniz ama limonlu çay normalde de kansızlık yapıyor diye duymustum
Melegimm38 Muhasebeci aynen ya bende cok seviyorum birde icme dediler mi insanin daha cok cani istiyor icesi geliyor 😊benim de vazgecilmezim malesef
Htc_Skru Valla canım ben gayet normal sekilde ictim gunluk 2-3 bardak ne cok n acik ne cok kapalı şuan 18+1 im herseyim cok normal gidiyor şükürler olsun ..
Melegimm38 Htc_Skru aynen ben de iciyorum canım cok abartmıyorum ama icmeden de olmuyor bilgin için teşekkürler 🙏
Melegimm38 KlncA çalışınca daha cok gereksinim duyuluyor ben ev hanımıyım ama evde tek başıma bile bir caydanlik iciyordum onceden simdi o kadar abartmiyorum ama yine de icilmeden olmuyor bilginiz icin teşekkürler 🙏
Nihalee Günde en az 5-6 bardak içiyorum ilk günden beri hiç de bi sorun olmadı çok şükür. Kan değerlerim de demirim de gayet iyi. Çayın ne zararı olabilir ki 🤷♀️
Melegimm38 Nihalee etrafimda herkes birsey diyor icme cok zararli diye ister istemez aklimda suphe kaliyor canım o yuzden sormak istedim bilgin icin teşekürler
Nihalee Melegimm38 sen vücudunu dinle, zaten sağlık ocağında falan rutin izlemler yapılıyor ve kan değerlerinde falan bi sorun çıkmıyorsa keyfine bak istediğini ye iç👍