Tombikis96 Kızlar 4 ay önce boş gebelik yaşamıştım ve şu an 6 haftalık hamileyim doktora daha gitmedim ama ya tekrarlarsa diye de korkuyorum 😔
annesinin_beybisi Tombikis96 tekrarlayabilir ama tekrarlamayadabilir olumsuz düşünme bence suan gitsen zaten anlaşılır kese var mı yok mu