Lahinnn bu saydıklarınızın hiç biri doğum sonrasında önerilmiyor. Beslenmesi için enjektör kullanıyorlar. Aspiratör, serum fizyolojik hepsi hastanede mevcut gerekirse. Ben göğüs pompamı yanıma almıştım lansinohta yıkama talimatı vardı kaynamış suda bekletip kilitli poşetlere koymuştum ama hiç lazım olmadı :))